fredag, augusti 20, 2010

Valrörelsen dag 5: Mat måste man ha

Var tvungen att inleda dagen med att rusa runt på Coop forum och proviantera. Tonåringen klagade på att det varken fanns mjölk, fil eller frukt i skåpen. Hon hade alldeles rätt. Vissa saker är svåra att klämma in i valrörelsetider.
Medan jag var hemma och slängde in maten i skåpen ringde Tommy om en kul kampanjidé. Får se om valledningen tycker det samma.
Sen till Landstinget där Denise högg mig i direkt och satte mig i arbete. Stressigt men eftersom det är bra grejer på gång känns det bara bra. Det värsta är landstinget superlångsamma datorer och att jag inte har fått de program jag behöver för att göra vissa saker. Morr morr. Svor en extra ramsa. Glodde snabbt igenom tidningarna. Tyckte vlt:s ledare idag var otroligt oinsatt och fånig.
13.00 avbrott i valrörelsearbetet för besök hos Folktandvården. Som patient.
Sedan lite till landstingsfix innan det är dags att bege sig till valrörelsearbete vid något av stans köpcenter. Sen ska jag fakiskt ha något dygns helgledigt.

Inga kommentarer: