tisdag, augusti 24, 2010

26 dagar kvar till valet

Lyckades komma ur sängen för 6.00 i morse. Bra jobbat för å vara jag.
Efter att ha önskat alla barnen lycka till i sina nya skolor cyklade jag vidare till landstingets kansli och tog itu med pressmeddelanden och debattartiklar plus lite annat småpyssel. Tidig lunch i landstingets matsal med Rigmor och Glenn. Kalles kaviarfisk smakade faktiskt riktigt gott.
Sen cykeln till Mälardalens högskola. Där blev det snabbt fullt i aulan och 12.30 prick anlände de rödgröna ledarna: Mona Sahlin (S), Maria Wetterstrand (MP), Peter Eriksson (MP) och Lars ohly (V).
Efter att ha fotat åt alla rödgröna västeråsföreträdare skulle jag själv också bli dokumenterad tillsammans med Mona Sahlin. Men jag var så stressad och undrade hur fotografen skulle klara av min kamera, så jag glömde bort att le på bilden... Som till synes så är Mona mer rutinerad...
Tillbaka till kontoret och uppdatera hemsidor och mejla iväg bilder.
Och jo, jag hinner nog mejla Skultuna S-förening också och meddela att jag kan medverka där 4 september. Ikväll har barnen bokat in mig. Det blir köttfärssås, spagetti, färska blåbär och glass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Carin! Du behöver snart nya däck till cykeln!!!!!
Elisabeth