torsdag, februari 01, 2007

Det envisa kongressombudet och jag


undefined
Ett äpple om dagen håller magen i kragen!


Egentligen skulle jag ha haft en bild på mig och kongressombudet Anna Wallén här men jag hittar den inte. Så det blir en bild på ett får i stället. För de är så envisa, precis som min goda vän kongressombudet Anna Wallén.
Förra året skidade vi Engelbrektshalvan, tre mil. Hon hade fruktansvärt bakhalt, hade tränat en mil innan... Vilken annan person som helst hade brutit, men inte hon.
Det var hon som gjorde den verkliga prestationen!
Igår kväll tog vi en vända i Gryta-spåret. För mig blev den en mil stakning, eftersom det var så bakhalt. I dag simmar vi istället på vårt favoritbad Kristiansborg. :-)
Det är så där lagom sunkigt och mysigt. Tyvärr ha kebabsalladen i kafeterian blivit allt mindre och torftigare. Måste hänga ihop med regeringsskiftet.

Nästa söndag går Engelbrekshalvan igen. Jag är sugen på att anmäla mig. Det är inte Anna.

På socialdemokraternas extra-kongress 17-18 mars representeras Västmanland av:
Anna Wallén, Elisabeth Löf, Tommy Levinsson, Staffan Jansson - Västerås
Karin Karlsson, Sala. Kenneth Östberg, Norberg. Agneta Bode, Arboga. Roger Eklund, Köping. Ander Tollin, Surahammar.

Inga kommentarer: