tisdag, januari 09, 2007

Byskvaller från Färna

Har ju lite skvaller som jag måste delge efter att jag var hos frissan (i Fagersta) i går. Hon är inte bara jävligt duktig på att klippa hår, hon sjunger också fantastiskt (fast aldrig samtidigt vad jag märkt...)
I fredags var hon och sjöng på ett bröllop i lusthuset i Färna. Bland gästerna fanns prominenta människor. Pelle och Niklas från The Hives till exempel.
Men gissa vem vigselförrättaren var? Jo ingen mindre än vår store ledare, Göran Persson him self!
Brudens moster är nämligen Anitra Steen så då kan man ju säga att Göran Persson är brudens morbror.
Förmodar att jag också skulle anlita min morbror som vigselförrättare om han var det. Fast nu har jag ju varken morbror eller moster så det kommer aldrig att bli aktuellt...

Undrar just om förre kommunminister Sven-Erik Österberg kände till att han hade GP i sin hemby i fredags...



Carin och morbror Göran i valrörelsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg bild. Kommer ihåg den där dagen. Stekhett och första dagen på Görans valrörelse.