söndag, november 07, 2010

Rådsplanering

En ny vecka i kommunalrådets liv börjar i morgon.
Kommunalrådsberedning - tandläkarbesök - teknisk nämnd, arbetsutskott med tekniska nämnden, socialnämndsplanering, kommunstyrelse, ordförandeträff och kanske också en invigning.
Inte undra på att det känns ganska nervöst emellanåt, men också förstås väldigt spännande. Har ägnat söndagkvällen åt att studera handlingar inför tekniska nämnden och studerat kalendern för nästa år och insett att livet blir ganska inrutat. Och apropå rutor hoppas jag att jag snart ska få tid att ta mig an mina obefintliga magrutor och bekanta mig med stadshusets gym. Hög prioritet. Att hålla sig form är viktigt om jag ska hålla för det här. Och sömn också. Så godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att klara detta utan några problem. Med båda fötterna på jorden och sunt förnuft kommer man långt. Kom bara ihåg att du måste få egen tid också. Gör gärna en notering varje vecka för detta.
kram Elisabeth