onsdag, november 07, 2012

Grattis Världen och Västerås

Vi andas ut. Obama blev  omvald.

Och grattis Västerås som kammade hem första priset i gårdagens utdelning av Green IT Award som delades ut igår, för att " utmanar gängse föreställningar och med hjälp av mjukt inramad teknik skapar möjligheter till framtidens effektiva, och individnära tjänster."
Läs och lär mer om e-hemtjänsten här.
Särskilt grattis till våra duktiga projektledare Maria Gill och Mats Rundkvist som är så goda ambassadörer, har gjort det här så framgångsrikt och alltid har ögonen på framtiden.

----
I eftermiddag kommunstyrelse och i morgon kommunfullmäktige. Ska börja förbereda mina inlägg inför morgondagen. Kommer handla om hur vi skapar en trygg äldreomsorg, cykelbanor och kan man tänka sig att det blir lite parkeringsdebatt också...
Annars måste jag säga att jag börjar länga efter att få plocka fram skidorna, alltså de utan hjul. I lördags när jag tog min tur runt Hökåsen på rullskidorna var det faktiskt lite bakhalt. På alla blöta löv.

Inga kommentarer: