onsdag, november 02, 2011

Punkteringsfritt? Pyttsan!

Om man har köpt ett "punkteringsfritt" däck för 400 spänn, ska man inte få färre punkteringar då? Sen jag bytt har jag fått två på tre veckor. Vad trött man blir.

Och nog för att jag bad om mycket bedövning när jag skulle operera ut den där tanden, men inte ska man väl vara bedövad i en vecka efteråt??

I eftermiddag kommunstyelse: Bland annat ska vi besluta om riktlinjer för finskt förvaltningsområde. Men det är väl den lättaste frågan.
Ska bli intressant hur Alliansen hanterar frågan om Frösåkersvägen där Centern redan har gjort upp med de rödgröna i Fastighetsnämnden.

Hoppas kommunstyrelsen är klar till 16.30 för då ska jag gå och belöna personer som varit flitiga promenerare. Själv längtar jag efter att få promenera i höstfuktig bergslagsskog. Härligt med mild november. Bra för snöröjningsbudgeten också...

Inga kommentarer: