tisdag, november 07, 2006

Gläd din katt med datorkrångel

Datorerna blir aldrig mina vänner.
Sist jag skulle blogga här ville det sig inte få ut en bild. Så då föll hela bloggen.
Sen var det nån i ungskocken som var inne o fippla på datoren så den låste sig och inte ville mer. Så jag fick ta den till jobbet och få nån expert att låsa upp den. Men eftersom experterna bara finns på telefon och inte i reallife så fatta hon inte vad jag menade och låste inte upp eländet. Så jag tog hjälp av en annan snubbe som fanns i reallife men då gick det så att datorn visserligen låste upp sig men alla mina favoriter och bokmärken och certifikatet till banken försvann, så nu kan jag varken logga in mig på landstingets nät hemifrån eller betala räkningar.
En fördel skulle ju kunna vara att jag inte kan jobba på kvällarna då, eftersom jag inte kan logga in mig på jobbet. Så det blir inte alls nån planering av valanalysgruppens arbete ikväll som jag hade tänkt. Ja så jag fick vika tvätten och byta kattsand istället. Men då blev ju i alla fall katten glad...

Inga kommentarer: