fredag, oktober 28, 2011

Bedövad

Har ägnat dagen åt att läsa handlingar inför nästa veckas kommunstyrelse och grubbla över hur länge bedövningen ska sitta i. Känner mig fortfarande bedövad i läppen o delar av underkäken efter ett drygt dygn.
Ringde till käkkirurgen och frågade:
-Ska det va så?
Kirurgen svarade att svullnaden var nog ovanligt stor eftersom han hade varit tvungen att borra så mycket i käkbenet för att få ut tanden... Så svullnaden tryckte på nerven. Så nu skulle jag få svullnadsnedsättande medicin utskriven till mig som jag skulle ta jag vet inte hur många gånger om dan.

Nog tusan är jag svullen. Ser fortfarande ut som jag har en tennisboll i kinden.

1 kommentar:

Pege sa...

Hej
Ojoj, det där e inte så trevligt. Det vet jag. Var med om om typ likadan grej kring -80. Jag ska inte berätta hur många dar det tog innan den ständiga värken gick över. För sex år sen kom det plötsligt ut en massa benflisor genom tandköttet...Men ditt går nog fort över..:), tror jag..