torsdag, september 04, 2008

Värk och fynd


Har haft så jäkla ont i min gamla musarmsskada igen. Det liksom knyter sig från skulderbladet, över till nacken, axeln, framsidan av axeln, ner i hela armen och ner i tummen. Så blir det efter 22 år framför tangentbord med mycket musarmsarbete och stressiga jobb. Försöker hålla det i schack med simning och styrketräning, men nu tror jag bara att det är sjukgymnast-Birgitta som kan få ordning på det.
---
Tog en sväng till Myrorna i går. Hittade tre fynd. Bland annat en fin svart silkespolo från 70-talet. När jag gick på lågstadiet avskydde jag dom...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det finns ett alternativ till den vanliga muset som är framtagen speciellt för att undvik musarm. Det är en brd rulle framför datorn. Kommer inte ihåg detaljerna.

Jag har frågat många som använder den och de är positiva. Finns på många myndigheter.

Jag skall försöka hitta den.

Hälsningar

Bengt

Anonym sa...

När jag gick i gymnasiet på 70-talet tyckte jag att tjejerna i silkespolo var det sexigaste som fanns....