onsdag, februari 27, 2008

Virusvarning


Fyra dagar kvar.
Vi har fått bacillkskräck. Anna går omkring med munskydd hela dagarna i stadshuset. Själv går jag runt och spritar alla handtag i landstingets kansli för säkerhets skull. Alla barnen har jag skickat bort den här veckan. "Vägra virus" - är just nu den viktigaste uppladdningsstrategin inför vasaloppet.
I morrn ska jag börja käka nåt skumt kolhydratpreparat som de säljer under disk på Intersport...
Ska gå och smygsimma lite strax. Egentligen var det ju bara vila som gäller den här veckan, men jag kan inte låta bli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilken uppladdning Carin!
Nu kommer det gå som smör!
Lycka till på söndag!
Kram
Lena

Anonym sa...

Tack!
Just nu känner jag mig proppmätt av alla kolhydrater så jag tror jag knappt ska kunna röra mig en meter.
Hoppas ni har det bra där i södern. Där har väl våren kommit på riktigt?