lördag, februari 09, 2008

Kul Kristina!


Den blöta starten.

Snart bär det av.

Jag fick 18:e bästa tid av 198 startande idag på Kristinaloppet!
2timmar och 53 minuter i de bitvis helt urkassa spåren i Norberg (3 mil). Grus, sten, gräs, mossa. Jag vågar inte ens titta hur mina arma skidor ser ut under...
Men jag mår fint. Bra fäste, fint glid i början, trögare på slutet.
Det gick bra för Anna också som stakade runt på 3 timmar och 14 min, vilket var 27:e bästa tid!
Men så hade jag också anmält oss till tävlingsklassen. Ha ha!
Fast vi var eniga om att kommunalråds-Kenneth borde speaker vid starten. Han är roligare att både se och lyssna på.
Resultatlistan hittar ni här!
Summa skidmil 9 februari: 39.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När ska du börja skriva om blåbärssoppan?

Carin Lidman sa...

Blåbärssoppan var lite blaskig i lördags.
Testade medhavd kolhydratgel med svartvinbärssmak. Smakade h-e. Men det kändes som det gav energi.

Pia Nilsson sa...

Inte visste jag att du var en sån fena på skidor? My godness, 18:e bästa tiden. Det är väl du och Kalla som är Sveriges hopp skidframtid...

Pia