tisdag, mars 15, 2011

Roligt

Roligt 1:
Jag har blivit vald till ombud till socialdemokraternas extra partikongress och ska få vara med och välja ny partiledare 25 mars.

Roligt 2:
Teknisk nämnd i eftermiddag. Hoppas vi kan komma till en konstruktiv lösning i bästa samförståndsanda så att vi kommer framåt mot en bättre framtida kollektivtrafik i Västerås.

Roligt 3:
Solen skiner och snön smälter. Det går lättare att cykla.

Roligt 4:
Vi ska i dag besluta om åtgärdsplan för att öka cyklandet i Västerås. Har dock svårt att se hur jag personligen ska hinna med fler cykelkilometrar i Västerås, eftersom jag redan cyklar så gott som varje dag året om. Skulle vara om jag börja cykla inomhus också hemma.

Roligt 5:
I morgon ska jag hälsa på hos förebyggande hembesök för äldre på förmiddagen och prya hos biståndshandläggarna på eftermiddagen.


LYSSNA HÄR för att höra mig bli intervjuad om äldreomsorg i närradion "Vår radio 93.7"

Inga kommentarer: